כרטיס ביקור דיגיטלי: 9 יתרונות להשתמש בהם בעסק

כרטיס ביקור דיגיטלי הם הדור הבא כדי להיות בטוחים שלכל הלידים החדשים הפוטנציאליים שלכם יהיה את כל המידע שהם צריכים על העסק ממש בהישג ידם.

כרטיס ביקור דיגיטלי האם הוא הפתרון המושלם עבור העסק שלך? יצאנו לבדוק: כרטיסי ביקור מבוססי נייר קיימים כבר מאות שנים. אבל הנטוורקינג היום הוא לא אותו דבר כמו פעם. הדיגיטליזציה שינתה את האופן שבו אנו מתקשרים, כך שהכלים שאנו משתמשים בהם צריכים לעמוד בקצב.

זו הסיבה שעסקים רבים עושים כעת את המעבר מכרטיסים מבוססי נייר לכרטיסי ביקור דיגיטליים, הידועים גם ככרטיסי ביקור אלקטרוניים. נקודות הנתונים הבאות מוכיחות זאת:

ערך השוק העולמי עבור כרטיסי ביקור דיגיטליים גדל ב-CAGR של 11.2%. גודל שוק זה צפוי להגיע ל-242.3 מיליון דולר עד 2027.

פניות הדגמה ולקוחות בתשלום עבור פתרון כרטיסי הביקור הדיגיטליים של שלנו ראו עלייה של יותר מ-300% ב-6 החודשים האחרונים לעומת התקופה הקודמת.

אם תזכרו את האימוץ והשימוש ההולך וגובר בכרטיסי ביקור דיגיטליים, אתם עשויים לתהות האם כרטיסי ביקור דיגיטליים באמת שווים את זה? האם עליך להשתמש בהם כדי להגביר את מאמצי הרשת שלך?

מאמר זה יעזור לך להבין את 9 היתרונות המובילים של כרטיסי ביקור דיגיטליים. הכרת היתרונות הללו תיתן לך מושג ברור מדוע אנשים עוברים כעת לכרטיסי עסק אלקטרוניים לרשת בצורה חכמה ויעילה.

9 היתרונות המובילים של כרטיסי ביקור דיגיטליים: להחזר ROI מרבי ברשת

שתף כמות בלתי מוגבלת של מידע באמצעות כרטיסי ביקור דיגיטליים

כרטיסי ביקור מסורתיים מאלצים אותך בדרך כלל לעבוד בתוך חלל תוכן בגודל 3.5 אינץ' x 2 אינץ'. המשמעות היא שעליך לבחור בקפידה אילו פרטים לכלול בכרטיס הביקור שלך.

אם ברצונך לשתף מספרי טלפון מרובים, הודעות דוא"ל, כתובות אתרים באינטרנט ונקודות אחיזה חברתיות, לא סביר שתוכל לארוז את כולם יחד על פיסת הנייר הקטנה הזו.

כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לך להתגבר ביעילות על בעיה זו.

כאשר אתה משתמש בכרטיס ביקור אלקטרוני, אתה יכול לשתף את כל המידע שאתה צריך, כולל כל מספרי הקשר שלך, קישורים לאתרי אינטרנט, פעולות מדיה חברתית, מיקום מפות Google ועוד הרבה יותר.

נצל שיתוף כרטיסים מהיר וללא מגע עם כרטיסי עסק אלקטרוניים

כאשר אתה משתמש בכרטיסי ביקור מנייר, אתה נדרש לשתף אותם פנים אל פנים, מה שלעתים קרובות כרוך במגע פיזי.

לעומת זאת, אתה יכול לשתף כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות השיטות המהירות וללא מגע הבאות – עוזרות לך להתחבר בצורה נטולת נייר ומייד.

  • שתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באמצעות ארנק אפל (או ארנק Google)
  • שלח את כרטיס הביקור האלקטרוני שלך ללקוח שלך באמצעות Siri של אפל
  • שתף ישירות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך במדיה החברתית
  • שלח את כרטיס הביקור שלך כקוד QR
  • העבר את כתובת האתר של הכרטיס שלך בערוצים שונים, כגון אפליקציות SMS והודעות מיידיות
  • הוסף את כרטיס הביקור האלקטרוני שלך לחתימת הדוא"ל שלך
  • עיין במדריך המלא שלנו כיצד לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי כדי למקסם את מאמצי הרשת שלך.

אולי תרצה לדעת: מה אם אתה צריך להפיץ מאות או אלפי כרטיסי ביקור אלקטרוניים? האם עליך לשלוח ידנית כל כרטיס לבעליו? לא אם אתה משתמש בפתרון כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו.
על ידי הפעלת תכונת השליחה האוטומטית בלוח המחוונים שלנו, תוכל להפוך את ההפצה של כרטיסי ביקור דיגיטליים לאוטומטיים ברגע שהם נוצרים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים עוזרים לך לצמצם משמעותית את עלויות הדפסת הכרטיסים

העלות השנתית הממוצעת להדפסת כרטיסי ביקור מנייר יכולה להגיע עד 194 דולר לעובד. ככל שעיצוב הכרטיס שלך נעשה מתוחכם יותר, כך עלויות ההדפסה שלך יהיו גבוהות יותר.

עם זאת, אם תבחרו בכרטיסי ביקור דיגיטליים, תוכלו להפחית משמעותית את ההוצאה הזו להדפסת כרטיסים.

בוא נראה דוגמה:

נניח שאתה צריך ליצור ולהדפיס כרטיסי ביקור עבור 500 עובדים. בהתאם להערכות העלויות שהוזכרו לעיל, ההוצאה הכוללת שלך יכולה להגיע ל-95,000 $ בקירוב. אבל כשאתה בוחר בכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו, אתה יכול ליצור ולשתף 500 כרטיסים תמורת $12,000 – $15,000 בשנה, בהתאם לתוכנית שבחרת.

כתוצאה מכך, הארגון שלך יכול לחסוך עד 83,000 $ או 87% בהוצאות כרטיס ביקור לעובד, לשנה.

כרטיסי ביקור דיגיטליים עוזרים לך להימנע מהתהליך המייגע של רכישת כרטיסי ביקור מנייר

לפי מחקר זה, כמעט 90% מהארגונים עמוסים במשימות מייגעות וחוזרות על עצמן המפחיתות את התפוקה. רכישת כרטיסי ביקור מנייר היא משימה כזו.

כך חברות בדרך כלל מטפלות בתהליך רכישת כרטיסי הביקור המסורתי שלהן:

  1. עובד חדש הזכאי לכרטיס ביקור מעלה בקשה למנהל הצוות שלו או ל-HR.
  2. בקשה זו מועברת לצוות רכש הכרטיסים של החברה – באמצעות דואר אלקטרוני או פורטל ניהול הזמנות.
  3. לאחר אישור הבקשה, ימשיך ספק הכרטיסים ביצירה והדפסה של כרטיס הביקור.
  4. לאחר שכרטיס הביקור מוכן, הספק מוסר אותו לחברה – זמן האספקה ​​עשוי להימשך ימים או שבועות, תלוי בגורמים שונים כגון מספר הכרטיסים המבוקשים, דרישות עיצוב הכרטיס וכו'.
  5. אם כרטיס הביקור נמסר עם שגיאה, כל התהליך מתחיל מחדש.
  6. תהליך זה – מתחילתו ועד סופו – לוקח בממוצע 30 יום.

החדשות הטובות הן שאתה יכול לחתוך אותו לחלוטין על ידי מעבר לכרטיסי ביקור אלקטרוניים.

עם מחולל כרטיסי ביקור דיגיטליים, כל צוות בארגון שלך יכול ליצור ולהפיץ כרטיסי ביקור אלקטרוניים לכל העובדים בתוך דקות. לפיכך, אתה יכול לחתוך את תהליך רכישת כרטיסי הביקור הארוך שנדון לעיל.

טיפ מקצועי: עם השילוב של Microsoft Azure Active Directory (AD) ו-שלנו, אתה יכול להפוך את היצירה של כרטיסי ביקור דיגיטליים לאוטומטיים ברגע שפרטי עובד חדש מתווספים ל-Microsoft Azure AD שלך.
לאחר מכן, תוכל להפעיל את תכונת השליחה האוטומטית בלוח המחוונים שלנו כדי להפוך את ההפצה של כרטיסי ביקור דיגיטליים לאוטומטיים ברגע שהם נוצרים.
המשמעות היא שכל תהליך היצירה וההפצה של כרטיסי ביקור דיגיטליים יטופל על ידינו, כך שאתה מעביר את כל המיקוד שלך למשימות חיוניות אחרות של השתלבות עובדים.

אינטראקטיביות הופכת את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לערוץ תקשורת דו-כיווני
כרטיסי ביקור פיזיים אינם מאפשרים לנמענים שלך להגיב בצורה נוחה לפרטים המשותפים שלך.

כן, אתה יכול לעורר עניין עם כרטיס אטרקטיבי עמוס במידע פרופיל משכנע. אבל פעולה לפי האינטרס הזה באמצעות כרטיס מבוסס נייר יכול להיות מסורבל עבור הקהל שלך. הסיבה לכך היא שהם חייבים לחפש באופן ידני מידע משותף במכשירים הניידים שלהם.

עם כרטיסי ביקור דיגיטליים, כל פיסת מידע הופכת נגישה באמצעות הקשה אחת על המסך

לדוגמה, אם לקוח רוצה ליצור איתך קשר, הוא יכול לגשת באופן מיידי למספר הטלפון שלך בלחיצה להתקשר דרך כרטיס הביקור האלקטרוני שלך. יתר על כן, המיקום והקישורים החברתיים שלך נגישים באותו אופן. זה הופך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לערוץ תקשורת מיידי ודו-כיווני.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים שיתוף קשר דו-כיווני לאיסוף לידים מיידי

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לנצל את היתרון של שיתוף אנשי קשר דו-כיווני. זה עוזר לך ללכוד את פרטי הקשר של הלקוח שלך ישירות מכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

הבה נסתכל על תרחיש רשת נפוץ כדי להבין את הערך של יכולת זו.

נניח שסוכן מכירות בשטח מצליח לעורר עניין של לקוחות פוטנציאליים במוצר שלו. בשלב זה, הלקוח הפוטנציאלי מתחמם, והסוכן מנצל את ההזדמנות לבקש מהלקוח הפוטנציאלי את פרטי הקשר שלו.

עם שיתוף אנשי קשר דו-כיווני, הלקוח הפוטנציאלי צריך רק למלא ולשלוח טופס יצירת קשר באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי של הסוכן. עם ההגשה, פרטי הלקוח הפוטנציאלי יירשמו בפנקס הכתובות הדיגיטלי של הסוכן בתור ערך לידים חדש.

מפנקס הכתובות הזה, הסוכן יכול להציג ולנהל את כל הלידים החמים שנאספו מכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו. הם עשויים גם לבחור לייצא רשימה זו של לידים ל-CRM של הארגון שלהם.

עם QRDEKEL, אתה יכול לשלב רשימה זו של לידים ישירות ב-Salesforce של החברה שלך. אתה יכול גם לחבר אותו ל-700+ פלטפורמות CRM באמצעות Zapier.
בנוסף ליכולות האינטגרציה הללו, אתה יכול לייצא את כל רשימת הלידים שלך לקובץ CSV, אותו תוכל לייבא ידנית לתוכנת ה-CRM של החברה שלך.

עקוב אחר מעורבות ובדוק עניין באמצעות כרטיסי ביקור אלקטרוניים

אחד החסרונות הגדולים ביותר של כרטיסי ביקור מסורתיים הוא חוסר היכולת שלהם להציע מדדי ביצועים המבוססים על מעקב אחר סריקת כרטיסים. לאחר ההפצה, לא תוכל לעקוב ולנתח את המעורבות שהכרטיסים שלך מקבלים מהקהל שלך.

כרטיסי ביקור דיגיטליים, לעומת זאת, ניתנים למעקב לחלוטין. הם מאפשרים לך להשיג את המדדים המשמעותיים הבאים:

  • המספר הכולל של סריקות כרטיסים שהתקבלו.
  • מספר הפעמים שפרטי הקשר שלך נשמרו
  • מספר הלקוחות הכולל והייחודי אליו הגיעו באמצעות הכרטיסים שלך.
  • כרטיסי הביקור הדיגיטליים בעלי הביצועים הטובים והגרועים ביותר – בהתבסס על המספר הכולל של סריקות שכל כרטיס מקבל.

מעורבות הכרטיס לפי מיקום, שעה ביום ומכשיר – אתה יכול לעקוב מתי והיכן חברי הצוות שלך מתקשרים עם לקוחות.
אנו ממליצים לבחור בפתרון כרטיס ביקור דיגיטלי בעל יכולת שיוכל לעזור לך לנטר את המדדים לעיל בזמן אמת. בדרך זו, תוכל לקבוע בקלות מדדי מעורבות בכרטיסים ולמטב את מאמצי הרשת שלך.

טיפ למקצוענים: בנוסף ללכידה וניטור של נתוני צד ראשון, אתה יכול למקד מחדש משתמשים בפייסבוק ובגוגל דרכנו. זה נותן לך הזדמנות שנייה להמיר אנשים שהראו עניין בעסק שלך אבל עדיין לא ביצעו המרה.

עדכן את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך לפי הצורך

זה לא סוד שאפילו עדכון המידע הקטן ביותר יכול להפוך את כרטיס הביקור הנייר הקיים שלך למיושן. אם ברצונך לעדכן את הפרטים בכרטיס שלך, תצטרך להדפיס את הכרטיס מחדש, מה שיגרום לעלויות נוספות ולאורך זמן אספקת רכישת הכרטיס.

זו אחת הסיבות לכך שהמעבר לכרטיסי ביקור אלקטרוניים יעיל יותר.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לעדכן את פרטי הקשר שלך באופן מיידי, ובכל זמן שנדרש. אתה יכול לשנות כל פיסת מידע – בין אם זה מספר איש קשר, קישור אינטרנט או מיקום של מפות Google. אתה יכול אפילו לשנות את האלמנטים העיצוביים של כרטיס הביקור שלך.

החלק הכי טוב? ניתן לבצע עדכונים אלה בקצה העורפי – בלוח המחוונים של ספק כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך. כתוצאה מכך, הלקוחות שלך יכולים לראות את כרטיס הביקור האלקטרוני המעודכן שלך בזמן אמת – מבלי שתצטרך לשתף את הכרטיס שוב.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לכרטיסי ביקור מסורתיים

כפי שלמדנו לעיל, כרטיסי ביקור מנייר כרוכים בעלויות הדפסה שנתיות גבוהות. אך ייתכן שעלויות ההדפסה אינן הסיבה היחידה לעבור לכרטיסי ביקור דיגיטליים.

למעלה מ-7 מיליון עצים נכרתים מדי שנה כדי להתאים לדרישות לכרטיסי ביקור מבוססי נייר. אז זה אולי לא מפתיע ש-82% מהצרכנים מעדיפים חברות ששמות את האנשים ואת כדור הארץ במקום הראשון לפני השורה התחתונה שלהם.

אם הקהל שלך נוטה להעדיף חברות המאמצות פתרונות ברי קיימא, מעבר לכרטיסי ביקור אלקטרוניים יכול לעשות פלאים למותג שלך. לא רק שאתה זוכה לחסוך כמויות משמעותיות של נייר, אלא גם בעלויות הדפסה אדירות – פשוט על ידי מעבר לדיגיטל עם כרטיסי הביקור שלך.

השלב הבא? צור כרטיס ביקור דיגיטלי עם הפתרון הטוב ביותר לכרטיסי ביקור דיגיטליים

לפניכם, 9 היתרונות המובילים של כרטיסי ביקור דיגיטליים שהופכים את הרשת שלכם לאפקטיבית וידידותית יותר לסביבה.

כעת, אם אתה באמת רוצה לנצל את ההטבות הללו, חיוני לבחור את הפתרון הטוב ביותר לכרטיסי ביקור דיגיטליים. כך תוכלו ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי המייצג בצורה הטובה ביותר את הערך והשירותים שלכם.

בנוסף להצעת היתרונות הנ"ל, פתרון כרטיסי הביקור הדיגיטליים של QRDEKEL מגביר את מאמצי הרשת שלך באמצעות תקני אבטחה ברמה ארגונית – ללא צורך בהורדת אפליקציה כלשהי.

שאלות נפוצות

כרטיסי ביקור פיזיים לעומת דיגיטליים: מה ההבדל?

כרטיסי ביקור פיזיים ודיגיטליים שואפים להשיג את אותה מטרה – להעביר מידע ליצירת קשר על איש מקצוע או עסק. אבל, כדי להבין את ההבדלים, עלינו להסתכל על הגורמים המשפיעים על הצלחת הרשת באמצעות כרטיסי ביקור.

גורמים אלו הם יכולת שיתוף, אינטראקטיביות, שיתוף מידע ועלויות הדפסה.

  • יכולת שיתוף – הדרך היחידה לשתף כרטיסי ביקור מנייר היא באופן אישי. בינתיים, אתה יכול לשתף כרטיסי ביקור אלקטרוניים באמצעים דיגיטליים שונים כמו אפל או Google Wallet, QR Code וכו'.
  • אינטראקטיביות – כרטיסים פיזיים דורשים מהנמענים שלך לחפש פרטים משותפים באופן ידני. ואילו כרטיסי ביקור אלקטרוניים מספקים גישה מיידית למידע בהקשה אחת על המסך.
  • שיתוף מידע – כרטיסים פיזיים מחייבים אותך למרחב תוכן מוגבל. עם כרטיסי ביקור דיגיטליים, אתה יכול לכלול כמה מידע שאתה רוצה.
  • עלויות הדפסה – העלות הממוצעת של כרטיסי ביקור פיזיים לעובד בודד היא 194$ לשנה. לחלופין, תוכל ליצור כרטיס ביקור אלקטרוני הניתן להתאמה אישית וניתן למעקב בעלות נמוכה ב-98%.

האם כרטיס ביקור דיגיטלי שווה את זה עבור הרשת שלך?

עבור החזר ה-ROI שלך ברשת, כן. כלי הרשת הווירטואליים האלה יכולים לעזור לך למקסם את מאמצי הרשת שלך בצורה חסרת מגע, חסכונית וידידותית לסביבה. עיין בפוסט שלנו על מדוע כרטיסי ביקור דיגיטליים הם האלטרנטיבה הטובה ביותר לכרטיסי ביקור מנייר.

כמה עולה ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי?

עם QR Dekel, אתה יכול ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי במחיר נמוך של $6 לחודש. ככל שתתרחבו לתוכניות בדרגות גבוהות יותר, כך תקבל יותר חיסכון בעלויות לכל כרטיס.